A kép forrása. |
Munkaforma/módszer:
otthoni egyéni munka
Fejlesztendő
kulcskompetenciák: anyanyelvi kommunikáció; a tanulás
kompetenciái (hatékony, önálló tanulás)
Használt digitális
médiumok: internetes hírportálok
Segédanyag:
2 internetes cikk és azokhoz kapcsolódó kérdések, feladatok, valamint
megoldások – Link; a feladatlap digitális változata a digitális tanrendhez
illeszkedve (Google Forms) – Link (a kérdőív szerkesztéséhez jogosultság kérése szükséges)
Időkeret: 30 perc
Feladatleírás
Válaszold meg a feladatlap kérdéseit saját
ismereteid és a két alábbi cikk segítségével!
Javaslat pedagógusok
számára
A feladat kiadható házi
feladatként és tanórai munkaként is feldolgozható. A feladatot elkészítettem
digitális változatban is Google Forms segítségével, így digitális tanrend
esetén is használható.
Értékelés:
tanulói értékelés írásban – a tanulók egymás feladatlapjait értékelik.
Elvárt teljesítmények:
a tanulók hasonlítsák össze a két hírportál cikkében ismertetett eseményt,
legyenek képesek azokból kiszűrni a fontos információkat. Tudják elhelyezni
térben a megállapodásban részt vevő országokat, ezeket jelöljék térképen.
Legyenek képesek kapcsolatot teremteni az integráció szintjei (fokozatai) és a
mindennapi élet között, tudjanak példákat hozni integrációkra,
együttműködésekre.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése